WIMPERGROEISERUM.nl

Klantenservice

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het wimperserum in de winkelwagen door op de “in winkelmand” button te klikken. Klik vervolgens op “bestelling afronden” om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop “Plaats bestelling” drukt is je bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je bij het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd. De levering zal een pakbon bevatten waarop geen prijs staat.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur. 

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen (ma t/m vrij) voor 16.00 uur zijn besteld en betaald, worden dezelfde werkdag verzonden.
De zendingen worden overhandigd aan PostNL. Vaak ontvangt je de bestelling dan de volgende dan m.u.z.v.zondag.
Op maandag wordt er door PostNL geen pakket-post bezorgd. Hierdoor worden bestellingen besteld tussen vrijdag na 16.00 uur en zondag, meestal op dinsdag bezorgd. Voor verzendingen naar België gelden een langere verzendtijd.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met ons.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

iDeal: met iDeal betaal je de bestelling veilig en vertrouwd met internetbankieren bij een van de deelnemende banken: ING bank, SNS, Fortis, ABN Amro of Rabobank; Als je betaalt per iDEAL dan kunnen wij dezelfde werkdag nog de bestelling verwerken en je levering inboeken.

Bancontact kan door alle klanten worden gebruikt met een Bancontact-betaalpas. Meer dan 20 Belgische banken geven Bancontact-merkkaarten uit.
Banken die Bancontact-merkkaarten uitgeven zijn ABK Bank, Argenta, AXA Bank, Bank J. Van Breda, Belfius, Beobank, BNP Paribas Fortis, bpost bank, CBC Banque, CPH Banque, Crelan, Deutsche Bank, Fintro, Hello Bank, ING België, KBC Bank, Keytrade Bank, Nagelmackers, Record Bank en VDK Spaarbank. Als je betaalt per Bancontact dan kunnen wij dezelfde werkdag nog de bestelling verwerken en je levering inboeken.

Je kunt nu ook veilig en vertrouwd bij ons betalen met PayPal en Sofort- banking.

Verzending

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen (ma t/m vrij) voor 16.00 uur zijn besteld en betaald, worden dezelfde werkdag verzonden.
De zendingen worden overhandigd aan PostNL. Vaak ontvangt je de bestelling dan de volgende dan m.u.z.v.zondag.
Op maandag wordt er door PostNL geen pakket-post bezorgd. Hierdoor worden bestellingen besteld tussen vrijdag na 16.00 uur en zondag, meestal op dinsdag bezorgd. Voor verzendingen naar België geldt een langere verzendtijd.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Over bestellingen die binnen Nederland en België worden verzonden, rekenen wij geen verzendkosten.

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met PostNL. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jou aangegeven afleveradres. PostNL bezorgt op maandag t/m vrijdag. Het Track & Trace-nummer wordt pas actief en naar je gemaild als de vervoerder het pakket scant op het eerste sorteercentrum. Let op bestellingen naar België ontvangen geen Track & Trace-nummer.

Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden met een postdoos verzonden.
Deze zendingen worden dus gewoon door de brievenbus geleverd en hier hoeft je niet thuis voor te zijn. Zendingen die met pakketpost worden verzonden, worden afgeleverd bij de buren waneer jezelf niet in staat bent de zending aan te nemen. PostNL zal hiervan een briefje in de brievenbus achter laten.

Retourneren

Wat moet ik doen als ik de wimperserum wil retourneren?

Wanneer je niet tevreden bent over onze wimperserum, mag je dit retourneren, contact.


De verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor je eigen rekening.
Voeg bij de retourzending een kopie van de factuur en vermeld hier duidelijk waarom je de wimperserum wilt retourneren. Je krijgt dan binnen 7 werkdagen het aankoopbedrag terug gestort.
De betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald.

Alleen retour aanvragen die in originele dichte verpakking zitten worden retour genomen. Dit i.v.m hygiëne.

Hoelang is mijn bedenktijd?

De producten mogen tot 14 werkdagen na ontvangst retourneren. Daarna vervalt uw retourrecht.

Alleen retour aanvragen die in originele dichte verpakking zitten worden retour genomen. Dit i.v.m hygiëne.

Waar kan ik een klacht uiten?

Heb je een klacht over het wimperserum, onze dienstverlening of over (de bezorging van) je bestelling? Voor het aanmelden van een klacht (of defect) geldt een andere procedure dan voor retourneren van het wimperserum. Wij verzoeken je om de klacht zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Dit kan in het contactformulier of per e-mail. Zie hiervoor onze contactgegevens.

We reageren binnen 14 dagen inhoudelijk op je klacht en zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien je de klacht bij ons kenbaar maakt, verzoeken wij je factuurnummer en telefoonnummer (geef desgewenst aan op welk tijdstip je bereikbaar bent) te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen. We hanteren een maximum reactietermijn van 5 werkdagen.

Staat je vraag hier niet tussen?

Wij zijn hier om te helpen